Regjisori i Squid game/”Kjo është një lojë për humbësit”

Regjisori i Squid game/”Kjo është një lojë për humbësit”

Vdes në zyrat e bashkisë Lushnje. I kishin ndërprerë ndihmën ekonomike
Ish-deputeti i PD-së publikon denoncimin e rëndë, zbulon urdhrin për drejtoritë e shkollave Fier: Pritet një “luftë” e ashpër…
Shtëpisë i del pronari/ Drama e dy motrave Demi: Jetojmë në tendë në mes të Tiranës. Apeli për ndihmë

Nese e keni parë serinë e suksesshme të Netflix “Squid Game”, lojërat e pafajshme të fëmijëve si tërheqja e litarit dhe drita e kuqe, drita jeshile mund të marrë një kuptim krejt të ri për ju.
Për krijuesin e saj Hwang Dong-hyuk, ata ishin pjesë e fëmijërisë së tij në Korenë e Jugut. “Të gjithë ne kemi luajtur në një moment ato lojëra të thjeshta dhe fëminore,” tha ai për CNN.
Ndër ato që Hwang luajti si fëmijë ishte titulli “Lojë me kallamar”, një lojë ne ekip që përfshinte sulmuesit që shtyjnë rrugën e tyre nëpër një zonë të paqartë në formë kallamari, me mbrojtësit që përpiqen t’i ndalojnë ata. “Ishte shumë e kërkuar fizikisht, dhe kështu sa herë që luanim dikush lëndohej, i shqyheshin rrobat ose qante,” tha ai. “Gjithmonë do të ishte ndeshja e fundit e ditës.”
“Pasi u rrita, me lindi pyetja” si do të ishte të kthehesh dhe të luash përsëri ato lojëra të fëmijërisë? ” ishte fillimi i krijimit të të gjithë serisë “.
‘Squid Game’ fillon një lojë të re, duke u përpjekur të kuptojë pse u ngrit në Netflix
E publikuar në shtator, “Squid Game”-për garuesit e kapur nga borxhet që luftojnë në një seri lojërash vdekjeprurëse për fëmijë-aktualisht është në rrugën e duhur për t’u bërë shfaqja më e popullarizuar e Netflix ndonjëherë, pasi ka arritur numrin një në 90 vende, përfshirë SHBA .
Për Hwang, tregimi i shfaqjes pasqyron “shoqërinë konkurruese” në të cilën jetojmë sot. “Kjo është një histori për humbësit,” tha ai – ata që luftojnë sfidat e jetës së përditshme dhe lihen pas, ndërsa “fituesit ngrihen lart”.
Ajo është gjithashtu një histori personale. Dy personazhet kryesore, Seong Gi-hun dhe Cho Sang-woo, janë emëruar pas miqve të tij të vjetër dhe ai i quan ata “klonet e tij të brendshme”.

“Ato përfaqësojnë dy anët e mia. Ashtu si Gi-hun, unë jam rritur nga një nënë beqare në një mjedis të trazuar financiarisht në Ssangmun-dong,” shpjegoi ai. “Në të njëjtën kohë, si Sang-woo, unë shkova në Universitetin Kombëtar të Seulit dhe e gjithë lagja ime më lavdëroi dhe kishte pritshmëri të larta nga unë.”
Prodhimi i shfaqjes ishte një përvojë intensive, me Hwang që humbi gjashtë dhëmbë gjatë xhirimeve për shkak të stresit. Por kjo nuk e ka hequr plotësisht idenë për të bërë një sezon të dytë.
“Shkrimi, prodhimi dhe drejtimi i një seriali vetëm ishte me të vërtetë një detyrë kaq e madhe. Kur mendoj të bëj të njëjtën gjë për sezonin e dytë, personalisht jam i shqetësuar,” tha ai. “Nuk ka asgjë të konfirmuar për momentin, por kaq shumë njerëz që janë entuziastë sa që unë me të vërtetë po e mendoj atë.”

COMMENTS

WORDPRESS: 0