Mësimi online i gjeti studentët të papërgaditur pasi vendimierdhi vetëm dy ditë përpara se viti akademik 2020-2021 tëfillonte. Qëndresa Qytetare zhvilloi një sondazh mbi cilësinë e mësimit online nga ku rezulton se në mësim marrin pjesë vetëm60% e studentëve dhe ata paguajnë 10 – 30 euro në muaj përinternetin.
Sipas sondazh-it të Qëndresës Qytetare 77.5% e studentëve e ndjekin mësimin online nëpërmjet telefonit celular, e cila ështëforma më pak efiçente në raport me laptopitn ose kompjuteritnnëpërmjet të cilit e ndjekin vetëm 20.5%, ndrësa nga tabletimesimi ndiqet nga 2% e studentëve
Gentiana Pepa studente në vitin e dytë Master për Gazetari e Komunikim, dega Menaxhim Mediash shprehet për informim.al se mësimi online ishte një dështim. “ Në pjesën më të madhe tëkohës unë e ndjek mësimin me celular dhe për mua është e vështirë për tu kuptuar, sepse bateria e celularit bie shpejt edhenjoftimet nga rrjetet sociale janë një tjetër problem, ndoshta me një laptop kjo do të ishte evituar. Ne si studentë nuk kemi dhënëmendimin tonë dhe nuk e kemi sugjeruar si alternativë, thjeshtëkemi qenë të detyruar ta praktikojmë në këtë mënyrë, sipasmendimit tim është një dështim total dhe këto situata janëgjithmonë në kurriz të studentit”. tregon Gentiana.
Ndërsa 60% rezulton të jetë mesatarja e pjesëmarrjes sëstudentëve në seminare dhe leksione në 9 universitete. Ndërkohëqë 38.5% e studentëve janë shprehur se nuk janë respektuaroraret gjatë mësimit online. Megjithëse prej 7 muajshuniversitetet po realizojnë mësim në distancë, MASR dheKuvendi nuk kanë marrë asnjë iniciativë për të ndryshuar ligjin80/2015, me qëllim ligjërimin dhe përcaktimin e standarteve qëe bëjnë të akreditueshëm këtë formë mësimdhënie.
Marinela Paja studente nw vitin e parw Master, dega Inxhinieri eProçeseve Kimike tregon se për të, mësimi online ishte njëzgjidhje fillimisht, kur askush nuk dinte çfarë po ndodhte. Ndërsa tani mendon se është kthyer në një barrë sa për ta hequrqafe. “ Mësimin e ndjek online nëpërmjet një kompjuteri pasi nëpjesën më të madhe të lëndëve punojmë me Exel. Përveçdistancës dhe shpenzimeve të tjera për lidhjen e internetit ështëproblem edhe mënyra se si ne e marim informacionin. Mendoj se pedagogët e transmetojnë lëndën njelloj siç bëhej kur ishmfizikisht në klasë,për mësimin online duhet të ishte menduar njëformë tjetër që të përshtatej me teknologjinë. Ne e kemi ndihmëne pedagogëve por problemi është se japin shumë informaciondhe nuk është i strukturuar.”, shprehet ajo.
Mbi 2 Milion Euro në muaj përllogariten të jenë shpenzimet e studentëve për të aksesuar mësimin online, dalë nga përgjigjet e tyre ku 50.6% e studentëve shpenzojnë 20 euro në muaj përinternet, 30.5% e tyre shpenzojnë 10 euro ndërsa 18.9% e studentëve shpenzojnë 30 euro apo më shumë për të blerëinternet.
Gentiana gjithashtu shprehet se tani është e detyruar që përveçshpenzimev të shtëpisë me qera pasi ështëe detyruar të qëndrojënë Tiranë për shkak se punon me orar të pjesshëm, duhet të bëjëedhe një ofertë për tefonin cellular. “Çdo muaj bëj një ofertërreth 15 mijë lekë të vjetra, për të patur internet me shpejtësi3G, ndonjëherë jam e detyruar të bëj internet shtesë pasi mëpërfundon shpejt.”
Të dhënat e sondazhit tregojnë se studentët kanë vlerësuar me notën 6 efektivitetin e mësimit online, me notën 7 – 8 gadishmërinë e pedagogëve dhe me notën 5 – 6 shërbimin e ofruar nga sekretaritë e fakulteteve, pra sherbimet të cilat bëhentë mundura direkt nga tarifat e studenteve vlerësohen shumë mëpak se pedagogët të cilët paguhen direkt nga buxheti i shtetit
Studentët e Universitetit Bujqësor të Tiranës e kanë ndjekurmësimin online në masë më të madhe 79%, ndërsa studentët e Universitetit “Aleksandër Moisiu”e kanë ndjekur mësiminonline në masën më të vogël me vetëm 39%.
Në sajë të problematikave të hasura nga mësimi në distancë, nëmënyrë që studntëve t’u bëhet më elehtë Qëndresa Qytetarerekomandon:
Një specifikim i mirë i buxhetit të vitit 2021 për sigurimin e qasjes në internet dhe mjetin digjitale për të gjithë studentët.
Zhvillimin e mësimit të alternuar, leksionet online dhe seminaretnë auditore për minimizimin e efektit negativ të degëve me praktikën e integruar.
Ndryshimi i ligjit 80/2015 duke parashikuar “mësimin nëdistancë” si një format dhe mësimdhënie në arsimin e lartë.
Rivlerësimi i tarifave të studimit duke marrë reduktimin e kostove administrative për shkak të mos përdorimit tëambienteve universitare.
COMMENTS